Enable JavaScript to run this app.
Passer directement au contenu principal
Logo OpenTable
  1. Accueil
  2. Royaume-Uni
  3. Kent
  4. Aylesford
  5. Aylesford

Zizzi - Maidstone

3.8
3,8
58 avis
25 £ ou moins
Italienne
  • Adapté aux occasions spéciales
  • Parfait pour le brunch
  • Délicieux et bons pour les enfants
Italian restaurant chain Zizzi opened the doors of its very first branch in London's Chiswick in 1999. Now there are over 100 branches, all decorated in an appealing contemporary style. Wood-fired ovens, open kitchens and modern interior design with locally influenced art features make for a vibrant atmosphere. As for the food, they serve up a variety of traditional Italian dishes including all the usual suspects: salads, antipasti, pasta, pizza, calzone, risotto as well as fish and meat mains and desserts. What Zizzi really pride themselves on is sourcing good quality ingredients; salads are dressed with white balsamic vinegar from Modena, for example, and offer Goddess Olives, a variety known for their firm flesh and nutty flavour. The modestly priced wine list is dominated by Italian wines, starting at £13.45 for a Montepulciano d'Abruzzo. Maidstone's Zizzi is located on Earl Street, right by Fremlin Walk shopping centre and, in addition to the regular menu, also offer a brunch men

Non disponible à OpenTable

Malheureusement, ce restaurant ne fait pas partie du réseau de réservation OpenTable. Pour vérifier les disponibilités, veuillez le contacter directement.

Est-ce que c'est votre restaurant?
Confirmer inscription

Commande en livraison ou à emporter

Il y a plus à découvrir

Découvrez de nombreux autres restaurants comme celui-ci avec notre appli.

Scannez le code QR pour découvrir de nombreux autres restaurants comme celui-ci avec notre appli.

Ouvrir l'appli

Informations supplémentaires

  • Atmosphère
    Décontracté
  • Prix
    25 £ ou moins
  • Cuisine(s)
    Italienne
  • Heures d'ouverture
    lun–sam 12:00–23:00 dim 12:00–22:30
  • Numéro de téléphone
    01622 675248
  • Moyens de paiement
    Mastercard, Visa
  • Dress code
    Tenue décontractée

Avis de 58 client·e·s

Évaluation globale (notes et avis)

3.8
3,8 d'après toutes les évaluations
  • 3,9Plats
  • 3,6Service
  • 3,8Atmosphère
  • 3,6Rapport qualité-prix

BruitModéré

58 avis
  1. Keely

    Londres

    2 avis

    1.0

    2 avis

    Y est allé·e le 29 février 2020

    1. Global 1
    2. Plats 1
    3. Service 1
    4. Atmosphère 1
    Booked online Sat morning for a table at 7pm that night only to get there and find out the restaurant was closed and had been since Thursday due to unexpected circumstances. Should have prevented online bookings if you knew you were shut.

    Cet avis est-il utile ?

  2. Utilisateur d'OpenTable

    Kent

    1 avis

    1.0

    1 avis

    Y est allé·e le 8 décembre 2018

    1. Global 1
    2. Plats 1
    3. Service 1
    4. Atmosphère 1
    We had terrible service and food was not good.

    Cet avis est-il utile ?

  3. kalvinn

    Londres

    4 avis

    1.0

    4 avis

    Y est allé·e le 20 octobre 2018

    1. Global 1
    2. Plats 1
    3. Service 3
    4. Atmosphère 3
    Food bland and came out cold, sent back and didnt bother to order a replacement

    Cet avis est-il utile ?

  4. Michael

    Kent

    8 avis

    4.0

    8 avis

    Y est allé·e le 16 septembre 2018

    1. Global 4
    2. Plats 3
    3. Service 4
    4. Atmosphère 3
    You get what you expect from a chain restaurant. I would like to see the menu changing more often and also a little more space between tables. Otherwise all fair.

    Cet avis est-il utile ?

  5. CliveO

    Kent

    1 avis

    5.0

    1 avis

    Y est allé·e le 29 juillet 2017

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 5
    Effortless booking followed by quick efficient service and good food & cocktails. I think I'll visit again 😊

    Cet avis est-il utile ?

  6. samm

    Kent

    1 avis

    3.0

    1 avis

    Y est allé·e le 17 juin 2017

    1. Global 3
    2. Plats 2
    3. Service 3
    4. Atmosphère 3
    the website opentable I booked my table off is pointless they had no record of my booking

    Cet avis est-il utile ?

  7. Foodiechick44

    Kent

    28 avis

    1.0

    28 avis

    Y est allé·e le 30 mai 2017

    1. Global 1
    2. Plats 1
    3. Service 1
    4. Atmosphère 1
    We had the worst experience here with our waitress being rude to us and just dumping us on a seat with no follow up to the point we had to walk out after 40 mins and go to Ask we were not happy

    Cet avis est-il utile ?

  8. HMT59

    Gloucestershire

    13 avis

    4.0

    13 avis

    Y est allé·e le 15 mai 2017

    1. Global 4
    2. Plats 4
    3. Service 4
    4. Atmosphère 4
    Good service and lovely food at a reasonable price. Particularly like the children's menu which is full of healthier options, and my three year old loves the food too.

    Cet avis est-il utile ?

  9. Eddy

    Londres

    1 avis

    1.0

    1 avis

    Y est allé·e le 30 avril 2017

    1. Global 1
    2. Plats 1
    3. Service 1
    4. Atmosphère 2
    Apparently it was too much of a problem to ask for a bigger table, as the waitress made it very clear she wasn't happy with it, and then decided to seat the next group of four behind us on the bigger table that was being prepared for us. Naturally we took our business elsewhere. Attempted to eat in this four times now and this was the third time we have walked out because of terrible service. Will never return and would never recommend.

    Cet avis est-il utile ?

  10. Foodie

    Londres

    3 avis

    1.0

    3 avis

    Y est allé·e le 16 mars 2017

    1. Global 1
    2. Plats 1
    3. Service 1
    4. Atmosphère 1
    The restaurant wasn't particularly busy, despite this we waited 20 mins for a drink to arrive,having to ask where it was . This was followed by a further wait of 35 minutes for a sharing garlic bread,( hardly a difficult or time consuming task?!) Finally after enquiring if the order had been lost or overlooked, the main course arrived approx 40 later. ( a dried out fish skewer, and pasta for my friend) If I hadn't been with someone who I hadn't seen in ages, I would have caused a scene and either just walked out or refused to pay the bill. I can't remember a worse meal out EVER, and will not be returning considering there's many more restaurants in Maidstone to choose from!!

    Cet avis est-il utile ?

FAQ

Zizzi - Maidstone propose un service de livraison en partenariat avec Just Eat.

Le restaurant Zizzi - Maidstone est noté 3,8 étoiles par 58 clients OpenTable.

Oui, vous pouvez généralement réserver ce restaurant en choisissant la date, l'heure et le nombre de personnes sur OpenTable.

Non disponible à OpenTable

Malheureusement, ce restaurant ne fait pas partie du réseau de réservation OpenTable. Pour vérifier les disponibilités, veuillez le contacter directement.

Est-ce que c'est votre restaurant?
Confirmer inscription

Commande en livraison ou à emporter

Google Map pour Zizzi - Maidstone

46-50 Earl Street, ME14 1PS Maidstone, Kent

Informations supplémentaires

  • Quartier
    Aylesford
  • Heures d'ouverture
    lun–sam 12:00–23:00 dim 12:00–22:30
  • Prix
    25 £ ou moins
  • Cuisine(s)
    Italienne
  • Atmosphère
    Décontracté
  • Dress code
    Tenue décontractée
  • Parking details
    Stationnement municipal
  • Moyens de paiement
    Mastercard, Visa
  • Politique de confidentialité
  • Conditions d'utilisation
  • Mentions légales
  • Témoins et publicité ciblée par centres d’intérêt
  • Préférences en matière de cookies
Copyright © 2024 OpenTable International Ltd. Alphabeta Building, 14-18 Finsbury Square, London EC2A 1AH - Tous droits réservés.
OpenTable fait partie de Booking Holdings, le chef de file des services de voyage en ligne et autres services connexes.
Logo Booking
Logo Priceline
Logo KAYAK
Logo Agoda
Logo OpenTable