Enable JavaScript to run this app.
Passer directement au contenu principal
Logo OpenTable
  1. Accueil
  2. États-Unis
  3. Saint-Louis
  4. Midtown
  5. Clayton

The Ritz-Carlton Restaurant

4.3
4,3
150 avis
30 $ ou moins
Américaine
  • Parfait pour le brunch
  • Adapté aux occasions spéciales
  • Romantique
The Ritz Carlton Restaurant and Grill are currently under renovations. Please see us at The Ritz Carlton Lobby Lounge during this period of time. We look forward to serving with the new look in 2020.

Non disponible à OpenTable

Malheureusement, ce restaurant ne fait pas partie du réseau de réservation OpenTable. Pour vérifier les disponibilités, veuillez le contacter directement.

Est-ce que c'est votre restaurant?
Confirmer inscription

Il y a plus à découvrir

Découvrez de nombreux autres restaurants comme celui-ci avec notre appli.

Scannez le code QR pour découvrir de nombreux autres restaurants comme celui-ci avec notre appli.

Ouvrir l'appli

Informations supplémentaires

  • Atmosphère
    Élégant mais décontracté
  • Prix
    30 $ ou moins
  • Cuisine(s)
    Américaine, Plats réconfortants
  • Heures d'ouverture
    Déjeuner Tous les jours 18:30–02:00
  • Numéro de téléphone
    (314) 863-6300 ext. 433
  • Moyens de paiement
    American Express, Diners Club, Discover, Mastercard, Visa
  • Dress code
    Tenue décontractée
  • Chef de cuisine
    Chef Melissa Lee
  • Quartier
    Clayton
  • Rue transversale
    Hanley Road
  • Parking details
    Valet parking is available at the main Hotel entrance. <br /><br />Our self-parking garage entrance is on the north side of the hotel near the intersection of Forsyth and Carondelet Plaza. <br /><br />Street parking is available surrounding the Hotel
  • Renseignements supplémentaires :
    Accès pour personnes à mobilité réduite, Avec vue, Bar complet, Bière, Droit de bouchon, Non-fumeur, Options sans gluten, Restaurants AVV, Vin

Avis de 150 client·e·s

Évaluation globale (notes et avis)

4.3
4,3 d'après toutes les évaluations
  • 4,3Plats
  • 4,2Service
  • 4,3Atmosphère
  • 1,9Rapport qualité-prix

BruitModéré

150 avis
  1. Robyn

    Dallas

    16 avis

    4.0

    16 avis

    Y est allé·e le 25 décembre 2019

    1. Global 4
    2. Plats 5
    3. Service 3
    4. Atmosphère 4
    I love this place. Chef really outdid herself this year. The sauces for the prime rib (some kind of wine sauce) and ham (wow that cherry sauce!) were out of this world. Wonderful food, gracious servers (every year I thank them for working on Christmas so that people like me can eat out and they unfailingly say, "it is my pleasure"). It used to be open for Sunday brunch but no longer. We have been going for Christmas brunch for at least 4 years. My ONLY issue is that the front desk always seems to be disorganized and a bit dismissive. I have never been seated earlier than 30 minutes after my reservation time. One year they brought us a glass of sparkling wine while we waited which was quite gracious and appreciated. This year they told us there would be a 10-15 minute wait (we knew that would be light as the people ahead of us were the 2pm to our 2:30 and still not seated--front desk woman was not very apologetic. What is more irritating is I had to check back with them after I saw another couple get seated as they walked up. 4 people at the front desk then looked at us, started talking to one another as I walked up to ask why we were not seated and viola, a table was ready. I don't think it's malicious, just wildly disorganized. I will be back next year because it's such a great experience once you get seated. Please play Christmas or jazz or something dinner-like or bring back the piano player!

    Cet avis est-il utile ?

  2. Jossea

    Saint-Louis

    86 avis

    5.0

    86 avis

    Y est allé·e le 25 décembre 2019

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 5
    Always a great venue; it’s the Ritz.

    Cet avis est-il utile ?

  3. ColleenS

    Saint-Louis

    1 avis

    3.0

    1 avis

    Y est allé·e le 24 décembre 2019

    1. Global 3
    2. Plats 1
    3. Service 3
    4. Atmosphère 5
    I'm ambivalent about recommending it. The ambience in the grill is lovely. Fire burning in the fireplace was quite appealing. But for the price, the food quality was not up to expectations from a visit to the Ritz.

    Cet avis est-il utile ?

  4. MichelleJ

    Saint-Louis

    2 avis

    5.0

    2 avis

    Y est allé·e le 8 décembre 2019

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 5
    Our server, Josie, always makes our dining experience outstanding!

    Cet avis est-il utile ?

  5. JohnF

    VIP

    Dallas

    21 avis

    5.0

    21 avis

    Y est allé·e le 28 novembre 2019

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 5
    This was a Woww!! Event. The STL team did an amazing job for their thanksgiving buffet. Everything was world class, we will be back. John and Wendy

    Cet avis est-il utile ?

  6. Lynne

    Denver

    1 avis

    4.0

    1 avis

    Y est allé·e le 6 octobre 2019

    1. Global 4
    2. Plats 3
    3. Service 5
    4. Atmosphère 4
    While the staff at the Ritz Carlton was top notch and the dining room very pretty and elegant, the breakfast buffet, overall was disappointing. It was an upgraded 'hotel breakfast' with an omelet station and cooked to order waffles but not worth the $25 we payed. I have been to many Sunday brunch experiences at high end hotels and I guess, my expectations were not met. They had assorted small pastries that were rock hard...obviously not fresh. The mini chocolate croissants and sticky buns were not edible. The fruit was good. The omelet was good. The bacon and potatoes were okay. Obviously not freshly made and something you would see at a lower quality hotel.

    Cet avis est-il utile ?

  7. Love2travel

    Saint-Louis

    21 avis

    5.0

    21 avis

    Y est allé·e le 17 septembre 2019

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 5
    Always a great place to eat - food and service are awesome, and good prices.

    Cet avis est-il utile ?

  8. culinaryking

    Saint-Louis

    5 avis

    3.0

    5 avis

    Y est allé·e le 6 septembre 2019

    1. Global 3
    2. Plats 4
    3. Service 2
    4. Atmosphère 3
    Extremely slow service at Lunch-time. Restaurant was only 20% full, if that. The one server was not enough.

    Cet avis est-il utile ?

  9. KimberlyBH

    VIP

    Saint-Louis

    11 avis

    2.0

    11 avis

    Y est allé·e le 1 septembre 2019

    1. Global 2
    2. Plats 2
    3. Service 2
    4. Atmosphère 3
    Our service was slow. I’ve been several times before and never experience a slow server. The restaurant wasn’t that busy

    Cet avis est-il utile ?

  10. ChristinaG

    Saint-Louis

    2 avis

    5.0

    2 avis

    Y est allé·e le 11 août 2019

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 5
    Beautiful surroundings and well prepared food for a surprisingly reasonable price.

    Cet avis est-il utile ?

FAQ

Le restaurant The Ritz-Carlton Restaurant est noté 4,3 étoiles par 150 clients OpenTable.

Oui, vous pouvez généralement réserver ce restaurant en choisissant la date, l'heure et le nombre de personnes sur OpenTable.

Non disponible à OpenTable

Malheureusement, ce restaurant ne fait pas partie du réseau de réservation OpenTable. Pour vérifier les disponibilités, veuillez le contacter directement.

Est-ce que c'est votre restaurant?
Confirmer inscription
Google Map pour The Ritz-Carlton Restaurant

100 Carondelet Plaza, 63105 St. Louis, MO

Informations supplémentaires

  • Rue transversale
    Hanley Road
  • Quartier
    Clayton
  • Heures d'ouverture
    Déjeuner Tous les jours 18:30–02:00
  • Prix
    30 $ ou moins
  • Cuisine(s)
    Américaine, Plats réconfortants
  • Atmosphère
    Élégant mais décontracté
  • Dress code
    Tenue décontractée
  • Parking details
    Valet parking is available at the main Hotel entrance. <br /><br />Our self-parking garage entrance is on the north side of the hotel near the intersection of Forsyth and Carondelet Plaza. <br /><br />Street parking is available surrounding the Hotel
  • Moyens de paiement
    American Express, Diners Club, Discover, Mastercard, Visa
  • Chef de cuisine
    Chef Melissa Lee
  • Renseignements supplémentaires :
    Accès pour personnes à mobilité réduite, Avec vue, Bar complet, Bière, Droit de bouchon, Non-fumeur, Options sans gluten, Restaurants AVV, Vin
  • Politique de confidentialité
  • Conditions d'utilisation
  • Mentions légales
  • Témoins et publicité ciblée par centres d’intérêt
  • Préférences en matière de cookies
Copyright © 2024 OpenTable International Ltd. Alphabeta Building, 14-18 Finsbury Square, London EC2A 1AH - Tous droits réservés.
OpenTable fait partie de Booking Holdings, le chef de file des services de voyage en ligne et autres services connexes.
Logo Booking
Logo Priceline
Logo KAYAK
Logo Agoda
Logo OpenTable