Enable JavaScript to run this app.
Passer directement au contenu principal
Logo OpenTable
  1. Accueil
  2. États-Unis
  3. New Jersey
  4. Camden
  5. Cherry Hill
Ultimate Feast - Red Lobster - Cherry Hill, Cherry Hill, NJ

Red Lobster - Cherry Hill

3.8
3,8
27 avis
30 $ ou moins
Fruits de mer

Effectuer une réservation

2 personnes
19:00
Réservé 6 fois aujourd'hui
  • Adapté aux occasions spéciales
  • Idéal pour les groupes
  • Romantique
Elevate your day at Red Lobster, where fun meets fancy and every meal is a celebration.

Whether you’re marking a special occasion or treating yourself or your crew, Red Lobster is the perfect place to enjoy all your seafood favorites. Dive into our signature shrimp, wild caught lobster and crab, and more. Plus, a variety of fish and popular non-seafood items like our Cajun Chicken Linguini Alfredo.

Looking for a showstopper? Create Your Own Ultimate Feast or select a Live Maine Lobster straight from the tank. Or explore our Daily Deals with a different special available each weekday at a price you’ll love. Toast the day with Signature Cocktails including Lobster Punch and Main Deck Margarita Flights to make any moment feel festive. You won’t want to miss our newest menu items or special promotions like Lobsterfest and Crabfest. Reserve online today.

Group Dining, To Go, or Catering options. For parties of 11+, please call.

Commande en livraison ou à emporter

Informations supplémentaires

  • Atmosphère
    Décontracté
  • Prix
    30 $ ou moins
  • Cuisine(s)
    Fruits de mer, Américaine, Fruits de Mer
  • Heures d'ouverture
    lun–jeu, dim 11:00–22:00 ven, sam 11:00–23:00
  • Numéro de téléphone
    (856) 321-1701
  • Moyens de paiement
    American Express, Discover, JCB, Mastercard, Visa
  • Dress code
    Tenue décontractée
  • Quartier
    Cherry Hill
  • Parking details
    Stationnement public
  • Renseignements supplémentaires :
    À emporter, Accès pour personnes à mobilité réduite, Bar complet, Bar/salon, Bière, Cocktails, Non-fumeur, Options sans gluten, Vin

Avis de 27 client·e·s

Évaluation globale (notes et avis)

Seul·e·s les client·e·s qui ont déjà visité ce restaurant peuvent donner une note et soumettre des avis.

3.8
3,8 d'après toutes les évaluations
  • 3,8Plats
  • 3,9Service
  • 3,7Atmosphère
  • 3,7Rapport qualité-prix

BruitModéré

27 avis
  1. Utilisateur d'OpenTable

    Philadelphie

    3 avis

    1.0

    3 avis

    Y est allé·e le 19 décembre 2020

    1. Global 1
    2. Plats 1
    3. Service 1
    4. Atmosphère 4
    When the food finally came out it was cold the waiter forgot about drinks forgot about lemons

    Cet avis est-il utile ?

  2. Utilisateur d'OpenTable

    Philadelphie

    4 avis

    2.0

    4 avis

    Y est allé·e le 19 décembre 2020

    1. Global 2
    2. Plats 5
    3. Service 4
    4. Atmosphère 1
    Went on a date with my wife. Food was good, our server Ashley was really good. However, the restaurant was FREEZING🥶🥶🥶 as if we were eating outside in the parking lot. The manager said red lobster policy is they can not turn ANY heat on, to prevent CoVid from spreading.

    Cet avis est-il utile ?

  3. Utilisateur d'OpenTable

    Philadelphie

    9 avis

    5.0

    9 avis

    Y est allé·e le 19 novembre 2020

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 5
    Great food

    Cet avis est-il utile ?

  4. JimB

    Philadelphie

    42 avis

    5.0

    42 avis

    Y est allé·e le 27 février 2020

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 4
    Food was excellent and service was great. We enjoyed our time there.

    Cet avis est-il utile ?

  5. KennethB

    Philadelphie

    17 avis

    3.0

    17 avis

    Y est allé·e le 22 février 2020

    1. Global 3
    2. Plats 3
    3. Service 3
    4. Atmosphère 3
    Open table “reservation” did not have any advantage Treated as a walk-in with 30 minute wait Checkin area noisy and a bit chaotic Food and value was good as expected

    Cet avis est-il utile ?

  6. kena

    New York

    33 avis

    VIP
    3.0

    33 avis

    Y est allé·e le 16 janvier 2020

    1. Global 3
    2. Plats 3
    3. Service 5
    4. Atmosphère 3
    It’s Red Lobster ..I do t expect miracles.. our server was great!!! The scampi was overly greasy... and my steak was undercooked!!

    Cet avis est-il utile ?

  7. Stephen

    Philadelphie

    264 avis

    4.0

    264 avis

    Y est allé·e le 11 janvier 2020

    1. Global 4
    2. Plats 3
    3. Service 4
    4. Atmosphère 3
    I hadn't been in a Red Lobster in 20 years and it was just as I remembered it. The food was tasty, the service was reasonably efficient and the price was as expected. It's Red Lobster!

    Cet avis est-il utile ?

  8. WilliamD

    Philadelphie

    7 avis

    5.0

    7 avis

    Y est allé·e le 31 décembre 2019

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 5
    The wait was 15 min. The server was friendly and the food was good and was served in a timely manner.

    Cet avis est-il utile ?

  9. LaRagazzaGialla

    Philadelphie

    215 avis

    VIP
    4.0

    215 avis

    Y est allé·e le 28 décembre 2019

    1. Global 4
    2. Plats 4
    3. Service 4
    4. Atmosphère 2
    Took my parents here for dinner, the reservation is worthless. We got there 15 minutes before our reserved time and still waited 30 for a seat. The restaurant wasn’t even packed. Not sure if it was because lack of servers or staff or what. Food was fine. Service was friendly once seated but we weren’t really checked in on and drinks were not refilled.

    Cet avis est-il utile ?

  10. LisaR

    Philadelphie

    67 avis

    VIP
    1.0

    67 avis

    Y est allé·e le 23 novembre 2019

    1. Global 1
    2. Plats 1
    3. Service 1
    4. Atmosphère 1
    Horrible, horrible, horrible service! The manager SHOULD be fired! He is useless. Waited 1 hour and 28 minutes for our food, our appetizers were cold and I had to get up and get silverware myself!!! Unacceptable! Waiter NEVER checked up on us. Not even a sorry from the waiter. And wait, I finished my 20oz beer and my husband was still waiting on a glass of water! By the time our food came, we were done and asked for boxes. Stupid manager didn’t even apologize neither did the waiter (Ashley). Customer service is what makes people go to a restaurant and this Red Lobster lacks plenty of it. NOONE wants to eat their meals cold or have their beers warm. Worst restaurant EVER! Never again will I waste my time and money there. DO NOT go to this Red Lobster.

    Cet avis est-il utile ?

FAQ

Red Lobster - Cherry Hill assure un service de livraison en partenariat avec Postmates et Uber Eats. Red Lobster - Cherry Hill propose également des plats à emporter que vous pouvez commander en appelant le restaurant au (856) 321-1701.

Le restaurant Red Lobster - Cherry Hill est noté 3,8 étoiles par 27 clients OpenTable.

Oui, vous pouvez généralement réserver ce restaurant en choisissant la date, l'heure et le nombre de personnes sur OpenTable.

Effectuer une réservation

2 personnes
19:00
Réservé 6 fois aujourd'hui

Commande en livraison ou à emporter

Google Map pour Red Lobster - Cherry Hill

2100 Route 38, 08002-2043 Cherry Hill, NJ

Informations supplémentaires

  • Quartier
    Cherry Hill
  • Heures d'ouverture
    lun–jeu, dim 11:00–22:00 ven, sam 11:00–23:00
  • Prix
    30 $ ou moins
  • Cuisine(s)
    Fruits de mer, Américaine, Fruits de Mer
  • Atmosphère
    Décontracté
  • Dress code
    Tenue décontractée
  • Parking details
    Stationnement public
  • Moyens de paiement
    American Express, Discover, JCB, Mastercard, Visa
  • Renseignements supplémentaires :
    À emporter, Accès pour personnes à mobilité réduite, Bar complet, Bar/salon, Bière, Cocktails, Non-fumeur, Options sans gluten, Vin
  • Politique de confidentialité
  • Conditions d'utilisation
  • Mentions légales
  • Témoins et publicité ciblée par centres d’intérêt
  • Préférences en matière de cookies
Copyright © 2024 OpenTable International Ltd. Alphabeta Building, 14-18 Finsbury Square, London EC2A 1AH - Tous droits réservés.
OpenTable fait partie de Booking Holdings, le chef de file des services de voyage en ligne et autres services connexes.
Logo Booking
Logo Priceline
Logo KAYAK
Logo Agoda
Logo OpenTable