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Morton's The Steakhouse - Los Angeles, Los Angeles, CA

Morton's The Steakhouse - Los Angeles

4.3
4.3
2070 avis
50 $ et plus
Grillade
  • Romantique
  • Adapté aux occasions spéciales
  • Adapté aux repas d'affaires
Le Morton's The Steakhouse, le premier groupe de steakhouses du pays, est spécialisé dans les plats classiques et copieux. Il sert des portions généreuses de bœuf de qualité USDA ainsi que des plats de poisson frais, de homard et de poulet. Le menu comporte une vaste sélection de pièces de bœuf, notamment un aloyau de 680 grammes, la spécialité de la maison, ainsi qu'un contre-filet de 450 grammes et un filet mignon de 340 grammes.

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2 personnes

19:00


Réservé 9 fois aujourd'hui

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Informations supplémentaires

  • Atmosphère
    Raffiné
  • Prix
    50 $ et plus
  • Cuisine(s)
    Grillade, Américaine, Fruits de mer
  • Heures d'ouverture
    lun–jeu, dim 16:00–21:00 ven, sam 16:00–22:00
  • Numéro de téléphone
    (213) 553-4566
  • Moyens de paiement
    American Express, Diners Club, Discover, Mastercard, Visa
  • Code vestimentaire
    Tenue d'affaires décontractée
  • Service traiteur
    Private and group dining available. Contact our dedicated Sales and Marketing Manager to plan your next business or social event. Hosting a party at your home or office? Ask about Morton's Prime To Go and Prime Platters! Please call for details.
  • Installations pour l'événement privé
    For those special occasions, Morton’s The Steakhouse offers luxuriously appointed private dining rooms and group dining accommodations. Our expert staff is dedicated to helping you plan the perfect event – whether it’s a business meeting or a birthday celebration.
  • Contact pour l'événement privé
    our Sales & Event Manager: (213) 553-4566
  • Quartier
    Centre-ville
  • Rue transversale
    7th
  • Infos de stationnement
    Aucun
  • Métro ou Station
    Metro Bus / Rail
  • Renseignements supplémentaires :
    À emporter, Accès pour personnes à mobilité réduite, Banquet, Bar complet, Bar/salon, Bière, Cocktails, Droit de bouchon, Livraison, Non-fumeur, Salle privée, Terrasse, Terrasse, Vin
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Avis de 2 070 client·e·s

Évaluation globale (notes et avis)

Seul·e·s les client·e·s qui ont déjà visité ce restaurant peuvent donner une note et soumettre des avis.

4.3
4,3 d'après les évaluations récentes
  • 4,4Plats
  • 4,3Service
  • 4,4Atmosphère
  • 4Rapport qualité-prix

BruitModéré

Apprécié pour

  • Los Angeles

    Délicieux et bons pour les enfants

  • Los Angeles

    Innovant

  • Los Angeles

    Romantique

  • Centre-ville

    Délicieux et bons pour les enfants

  • Centre-ville

    Innovant

  • Centre-ville

    Sain

  • Centre-ville

    Romantique

  • Centre-ville

    Adapté aux occasions spéciales

  • Centre-ville

    Animé

  • Centre-ville

    Tables valant 1 000 points les plus réservées

2 070 avis
  1. AshleighTheKiwi

    Los Angeles

    4 avis

    4.0

    4 avis

    Y est allé·e le il y a 3 jours

    1. Global 4
    2. Plats 4
    3. Service 5
    4. Atmosphère 3
    Our server , Francesca , is simply outstanding!! Thank you, Francesca .

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  2. Utilisateur d'OpenTable

    Los Angeles

    1 avis

    5.0

    1 avis

    Y est allé·e le il y a 5 jours

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 5
    I enjoyed everything about. All staff was amazing!

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  3. Calikid17

    Los Angeles

    3 avis

    2.0

    3 avis

    Y est allé·e le il y a 6 jours

    1. Global 2
    2. Plats 2
    3. Service 5
    4. Atmosphère 5
    steak was great but the sides were very poor in comparison to other steak houses. Creamed spinach tasted like it was frozen and not fresh and the drinks weren't very good either

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  4. Utilisateur d'OpenTable

    Los Angeles

    1 avis

    2.0

    1 avis

    Y est allé·e le il y a 6 jours

    1. Global 2
    2. Plats 2
    3. Service 2
    4. Atmosphère 3
    I asked for a medium rare steak and the center was essentially blue, and the server that took it told me that it was a “perfect medium rare” while my other two guests ordered the same steak and cook level and had completely different looking steaks. Meanwhile, while I was trying to find and ask a server to take the steak back, there were two servers right in front of me talking to each other and hanging out while I was making eye contact and subtly trying to get their attention, which they just kept ignoring until they finished talking. Right after telling me that and taking it, another server came by to apologize for the steak being underdone. It also took almost 20 minutes between me asking for the check and me paying for the bill, which was confusing because the place was essentially empty. I’ve always thought Morton’s was a pretty high-end steakhouse and a place I’ve been wanting to go to for a while but this experience has honestly really disappointed me. I also think all of us experienced bad quality food, since the two other guests and I had digestive issues pretty much the whole night and morning after the meal.

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  5. ArleneN

    Los Angeles

    2 avis

    3.0

    2 avis

    Y est allé·e le 20 juillet 2024

    1. Global 3
    2. Plats 5
    3. Service 3
    4. Atmosphère 5
    Went here to celebrate my daughter’s birthday, the food as always was delicious. Not complaining about the service but just wish that for the amount of tip they automatically add to the bill that the server would’ve been more attentive to our table. She would be gone for a while before checking if we needed refills and the place was not even full at the time.

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  6. Utilisateur d'OpenTable

    Los Angeles

    1 avis

    5.0

    1 avis

    Y est allé·e le 18 juillet 2024

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 5
    Everything was delicious. Highly recommend the lobster Mac and cheese and the sour cream mashed potatoes

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  7. mindymart

    Los Angeles

    7 avis

    VIP
    5.0

    7 avis

    Y est allé·e le 6 juillet 2024

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 5
    Celebrating a birthday, everything was great. The food was really good and awesome service.

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  8. CherlylonB

    New York

    3 avis

    5.0

    3 avis

    Y est allé·e le 3 juillet 2024

    1. Global 5
    2. Plats 4
    3. Service 5
    4. Atmosphère 5
    The service was great. The food was good I had to send something back to be done over. Everything else was great

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  9. Utilisateur d'OpenTable

    Comté d’Orange

    2 avis

    VIP
    1.0

    2 avis

    Y est allé·e le 26 juin 2024

    1. Global 1
    2. Plats 4
    3. Service 1
    4. Atmosphère 3
    On June 25th, we had a company dinner at Morton’s Steakhouse. Due to a shortage of staff, the food was extremely delayed. We brought 32 gift cards, each worth $50, to pay for the meal. From the start, the staff sighed and mentioned that the process would take a long time. When he returned, he rudely informed us that there were only 30 gift cards, and when we asked him to check again, they gestured that the used gift cards had been thrown away, showing clear annoyance before going back to complete the transaction. Additionally, our server, Adam, made a mistake with the second transaction, and when I requested the itemized bill, he yelled that he was too busy and didn’t have 30 minutes to waste on this single bill. He continued to yell, telling us to follow him to the computer room to sort it out. Feeling extremely displeased, I asked another staff member to call the manager. It took another 15 minutes to finalize the bill, and the manager never appeared. This was the first time I have ever experienced such poor treatment, especially after spending around $2000.

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  10. Utilisateur d'OpenTable

    Los Angeles

    22 avis

    5.0

    22 avis

    Y est allé·e le 23 juin 2024

    1. Global 5
    2. Plats 4
    3. Service 2
    4. Atmosphère 5
    We frequently dine at this location. A couple of things tonight. The hostess couldn’t find my name on the reservation! Our server was Uber slow!!! Slower than a turtle! We are not happy with our dinner experience this time around.

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FAQ

Vous pouvez commander directement une livraison à domicile chez Morton's The Steakhouse - Los Angeles en utilisant le bouton « Commander en ligne ». Morton's The Steakhouse - Los Angeles assure également le service de livraison en partenariat avec Postmates et Uber Eats. Morton's The Steakhouse - Los Angeles propose aussi des plats à emporter que vous pouvez commander en appelant le restaurant au (213) 553-4566.

Le restaurant Morton's The Steakhouse - Los Angeles est noté 4.3 étoiles par 2070 clients OpenTable.

Morton's The Steakhouse - Los Angeles propose des cartes-cadeaux que vous pouvez acheter ici.

Oui, vous pouvez généralement réserver ce restaurant en choisissant la date, l'heure et le nombre de personnes sur OpenTable.

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2 personnes

19:00


Réservé 9 fois aujourd'hui

Commande en livraison ou à emporter

Google Map pour Morton's The Steakhouse - Los Angeles

735 S Figueroa St, Suite 207, 90017 Los Angeles, CA

Informations supplémentaires

  • Rue transversale
    7th
  • Quartier
    Centre-ville
  • Heures d'ouverture
    lun–jeu, dim 16:00–21:00 ven, sam 16:00–22:00
  • Prix
    50 $ et plus
  • Cuisine(s)
    Grillade, Américaine, Fruits de mer
  • Atmosphère
    Raffiné
  • Code vestimentaire
    Tenue d'affaires décontractée
  • Infos de stationnement
    Aucun
  • Métro ou Station
    Metro Bus / Rail
  • Moyens de paiement
    American Express, Diners Club, Discover, Mastercard, Visa
  • Renseignements supplémentaires :
    À emporter, Accès pour personnes à mobilité réduite, Banquet, Bar complet, Bar/salon, Bière, Cocktails, Droit de bouchon, Livraison, Non-fumeur, Salle privée, Terrasse, Terrasse, Vin
  • Numéro de téléphone
    (213) 553-4566
  • Service traiteur
    Private and group dining available. Contact our dedicated Sales and Marketing Manager to plan your next business or social event. Hosting a party at your home or office? Ask about Morton's Prime To Go and Prime Platters! Please call for details.
  • Installations pour l'événement privé
    For those special occasions, Morton’s The Steakhouse offers luxuriously appointed private dining rooms and group dining accommodations. Our expert staff is dedicated to helping you plan the perfect event – whether it’s a business meeting or a birthday celebration.
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    our Sales & Event Manager: (213) 553-4566
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