Enable JavaScript to run this app.
Passer directement au contenu principal
Logo OpenTable
  1. Accueil
  2. États-Unis
  3. Metro d'Atlanta
  4. Atlanta
  5. Centre-ville
Morton's The Steakhouse - Atlanta - Downtown, Atlanta, GA

Morton's The Steakhouse - Atlanta - Downtown

4.6
4,6
2252 avis
50 $ et plus
Grillade

Effectuer une réservation

2 personnes
19:00
Réservé 24 fois aujourd'hui
  • Adapté aux occasions spéciales
  • Adapté aux repas d'affaires
  • Parfait pour siroter des cocktails créatifs
Le Morton's The Steakhouse, le premier groupe de steakhouses du pays, est spécialisé dans la cuisine classique copieuse. Il sert de généreuses portions de bœuf de qualité USDA ainsi que des plats de poisson frais, de homard et de poulet. Le menu comporte une variété de coupes, notamment le T-bone de 680 grammes, la spécialité de la maison, le faux-filet de New York de 450 grammes et le filet en coupe épaisse de 340 grammes.

Commande en livraison ou à emporter

Privatisation de salle

Privatisation de salle

Réservez votre prochain événement avec nous

Voir les détails

Informations supplémentaires

  • Atmosphère
    Raffiné
  • Prix
    50 $ et plus
  • Cuisine(s)
    Grillade, Américaine, Fruits de mer
  • Heures d'ouverture
    lun–jeu, dim 17:00–21:00 ven, sam 17:00–22:00
  • Numéro de téléphone
    (404) 577-4366
  • Moyens de paiement
    American Express, Diners Club, Discover, Mastercard, Visa
  • Dress code
    Tenue d'affaires décontractée
  • Service traiteur
    Private and group dining available. Contact our dedicated Sales and Marketing Manager to plan your next business or social event. Hosting a party at your home or office? Ask about Morton's Prime To Go and Prime Platters!
  • Installations pour l'événement privé
    For those special occasions, Morton’s The Steakhouse offers luxuriously appointed private dining rooms and group dining accommodations. Our expert staff is dedicated to helping you plan the perfect event – whether it’s a business meeting or a birthday celebration.
  • Contact pour l'événement privé
    our Sales & Event Manager: (404) 577-4366
  • Quartier
    Centre-ville
  • Rue transversale
    Baker Street & Peachtree Center Avenue
  • Parking details
    Aucun
  • Public transit
    Peachtree Center MARTA
  • Renseignements supplémentaires :
    À emporter, Accès pour personnes à mobilité réduite, Banquet, Bar complet, Bar/salon, Bière, Cocktails, Droit de bouchon, Livraison, Non-fumeur, Salle privée, Terrasse, Terrasse, Vin
Carte-cadeau

Carte-cadeau

Envoyez une carte-cadeau par e-mail ou imprimez-la pour l’offrir en personne.

Envoyer une carte-cadeau

Avis de 2 252 client·e·s

Évaluation globale (notes et avis)

Seul·e·s les client·e·s qui ont déjà visité ce restaurant peuvent donner une note et soumettre des avis.

4.6
4,6 d'après les évaluations récentes
  • 4,7Plats
  • 4,6Service
  • 4,7Atmosphère
  • 4,3Rapport qualité-prix

BruitModéré

2 252 avis
  1. Clark

    VIP

    Charlotte

    4 avis

    5.0

    4 avis

    Y est allé·e il y a 1 jour

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 4
    4. Atmosphère 4
    The steak was cooked to perfection!! The service was great and delicious martinis

    Cet avis est-il utile ?

  2. Gregory

    VIP

    Metro d'Atlanta

    26 avis

    3.0

    26 avis

    Y est allé·e le il y a 2 jours

    1. Global 3
    2. Plats 3
    3. Service 2
    4. Atmosphère 2
    I love Morton’s but this visit was a disappointment. The food was marginal, took over 25 minutes to get a glass of wine, the bill was incorrect as we were charged for an extra glass of wine. A glass of house wine was $30.00, this is Atlanta not New York. Lastly, it took 15 minutes to get the correct check. No need to come downtown for dinner when Buckhead and midtown have far more superior restaurants

    Cet avis est-il utile ?

  3. William

    Los Angeles

    3 avis

    2.0

    3 avis

    Y est allé·e le il y a 4 jours

    1. Global 2
    2. Plats 3
    3. Service 3
    4. Atmosphère 4
    Our bill was overcharged by $400+. Lessson to learn here is that always check your bill before paying. I was with a group of customers and the check ended up to be $1,560+ before tips. I took a quick glance at the check and realized we were charged 8 main courses for a table of 7. We ordered 3 Wagyu fillet and was charged 6. To make a long story short, after all been rectified, the check came down to $1,100+. The waiter nor the management offered any apologies.

    Cet avis est-il utile ?

  4. Paul

    Chicago

    3 avis

    4.0

    3 avis

    Y est allé·e le il y a 5 jours

    1. Global 4
    2. Plats 3
    3. Service 5
    4. Atmosphère 5
    Everything was great except the steaks. Most were overcooked. Thanks.

    Cet avis est-il utile ?

  5. Ray

    Metro d'Atlanta

    1 avis

    5.0

    1 avis

    Y est allé·e le il y a 6 jours

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 5
    Host remembered us from six months ago! Friendly and and fun staff.

    Cet avis est-il utile ?

  6. Pat

    Metro d'Atlanta

    1 avis

    5.0

    1 avis

    Y est allé·e le 31 décembre 2024

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 5
    Service & food was a 5⭐️ experience. Food & drinks are overpriced

    Cet avis est-il utile ?

  7. Carol

    Metro d'Atlanta

    5 avis

    5.0

    5 avis

    Y est allé·e le 25 décembre 2024

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 5
    Very nice atmosphere. Go here annually for Christmas Dinner

    Cet avis est-il utile ?

  8. Rodney

    Metro d'Atlanta

    1 avis

    2.0

    1 avis

    Y est allé·e le 13 décembre 2024

    1. Global 2
    2. Plats 2
    3. Service 1
    4. Atmosphère 4
    Had a very disappointing experience at Mortons in Atlanta. Perhaps my expectations for food quality and service have been so influenced by the many times I've been to this location in the past - but last evening left a lot to be desired. The kitchen made two mistakes (over cooked two steaks we ordered), we sent them back only to have the replacement steaks both severely undercooked - rare (perhaps this was the way the cook wanted to tell us we didn't know what medium is). The real disappointment wasn't in the kitchen mistakes (that can happen, although it shouldn't at a steakhouse with Morton's reputation), it was how the manager responded to the situation - a lackluster apology, an attempt to explain that is how their restaurant prepares medium, and an explanation that his exec chef is out with an illness. I was with a party that had a similar incorrect cooking experience at a different great steakhouse in another city; the experience couldn't have been more different, all because of the manager's handling of the situation. To be balanced, we were a party of 8, and 6 of the meals were to Morton's standards - very good to excellent. There are several high quality steakhouse options in Atlanta; not sure Mortons can make me feel like their restaurant is the one to go to or recommend in the future.

    Cet avis est-il utile ?

  9. Evelyn

    Metro d'Atlanta

    1 avis

    3.0

    1 avis

    Y est allé·e le 7 décembre 2024

    1. Global 3
    2. Plats 3
    3. Service 5
    4. Atmosphère 4
    I feel like the food quality has changed, not bad, just not over the top great. I will go again, I just think there are better steak restaurants around metro Atlanta. Servers were good. I appreciate the parking validation.

    Cet avis est-il utile ?

  10. Eric

    Metro d'Atlanta

    4 avis

    2.0

    4 avis

    Y est allé·e le 28 novembre 2024

    1. Global 2
    2. Plats 3
    3. Service 3
    4. Atmosphère 4
    The Thanksgiving Special was horrible. Turkey was cold and uninspiring. Mashed potatoes out of the box. Green bean casserole was bad. Squash soup was decent. Tried the dry aged ribeye; tough and unsure of correct cut. Holiday staff rushed and poorly planned.

    Cet avis est-il utile ?

FAQ

Morton's The Steakhouse - Atlanta - Downtown assure un service de livraison en partenariat avec Uber Eats. Morton's The Steakhouse - Atlanta - Downtown propose également des plats à emporter que vous pouvez commander en appelant le restaurant au (404) 577-4366.

Le restaurant Morton's The Steakhouse - Atlanta - Downtown est noté 4,6 étoiles par 2252 clients OpenTable.

Morton's The Steakhouse - Atlanta - Downtown propose des cartes-cadeaux que vous pouvez acheter ici.

Oui, vous pouvez généralement réserver ce restaurant en choisissant la date, l'heure et le nombre de personnes sur OpenTable.

Effectuer une réservation

2 personnes
19:00
Réservé 24 fois aujourd'hui

Commande en livraison ou à emporter

Google Map pour Morton's The Steakhouse - Atlanta - Downtown

303 Peachtree Center Ave, 30305 Atlanta, GA

Informations supplémentaires

  • Rue transversale
    Baker Street & Peachtree Center Avenue
  • Quartier
    Centre-ville
  • Heures d'ouverture
    lun–jeu, dim 17:00–21:00 ven, sam 17:00–22:00
  • Prix
    50 $ et plus
  • Cuisine(s)
    Grillade, Américaine, Fruits de mer
  • Atmosphère
    Raffiné
  • Dress code
    Tenue d'affaires décontractée
  • Parking details
    Aucun
  • Public transit
    Peachtree Center MARTA
  • Moyens de paiement
    American Express, Diners Club, Discover, Mastercard, Visa
  • Renseignements supplémentaires :
    À emporter, Accès pour personnes à mobilité réduite, Banquet, Bar complet, Bar/salon, Bière, Cocktails, Droit de bouchon, Livraison, Non-fumeur, Salle privée, Terrasse, Terrasse, Vin
  • Numéro de téléphone
    (404) 577-4366
  • Service traiteur
    Private and group dining available. Contact our dedicated Sales and Marketing Manager to plan your next business or social event. Hosting a party at your home or office? Ask about Morton's Prime To Go and Prime Platters!
  • Installations pour l'événement privé
    For those special occasions, Morton’s The Steakhouse offers luxuriously appointed private dining rooms and group dining accommodations. Our expert staff is dedicated to helping you plan the perfect event – whether it’s a business meeting or a birthday celebration.
  • Contact pour l'événement privé
    our Sales & Event Manager: (404) 577-4366
Carte-cadeau

Carte-cadeau

Envoyez une carte-cadeau par e-mail ou imprimez-la pour l’offrir en personne.

Envoyer une carte-cadeau
  • Politique de confidentialité
  • Conditions d'utilisation
  • Mentions légales
  • Témoins et publicité ciblée par centres d’intérêt
  • Préférences en matière de cookies
Copyright © 2024 OpenTable International Ltd. Alphabeta Building, 14-18 Finsbury Square, London EC2A 1AH - Tous droits réservés.
OpenTable fait partie de Booking Holdings, le chef de file des services de voyage en ligne et autres services connexes.
Logo Booking
Logo Priceline
Logo KAYAK
Logo Agoda
Logo OpenTable