Enable JavaScript to run this app.
Passer directement au contenu principal
Logo OpenTable
  1. Accueil
  2. États-Unis
  3. Grand Boston
  4. Boston
  5. Back Bay
Mistral - Boston, Boston, MA

Mistral - Boston

4.8
4,8
6108 avis
30 $ ou moins
Française

Effectuer une réservation

2 personnes
19:00
Réservé 86 fois aujourd'hui
  • Adapté aux occasions spéciales
  • Chic
  • Parfait pour déguster de bons vins
Affichant une décoration élégante et décontractée lui donnant un air de Provence, le Mistral - Boston dispose de baies vitrées cintrées laissant pénétrer beaucoup de lumière naturelle. Le Mistral sert le souper tous les soirs ainsi qu'un brunch le dimanche dans une spectaculaire salle à manger. Vous pourrez également déguster au bar ou dans le confortable espace lounge, des cocktails artisanaux et des vins fins pour compléter le menu du Chef Mammano. En outre, l'établissement possède une salle à manger privée, Le Salon du Mistral, qui peut accueillir 60 personnes assises et jusqu'à 80 personnes pour une réception.

Commande en livraison ou à emporter

Privatisation de salle

Privatisation de salle

Réservez votre prochain événement avec nous

Voir les détails

Salles

Informations supplémentaires

  • Atmosphère
    Élégant mais décontracté
  • Prix
    30 $ ou moins
  • Cuisine(s)
    Française
  • Heures d'ouverture
    lun., mer., jeu. 17:30–21:00 mar. 17:00–20:00 ven., sam. 17:30–22:00 dim. 17:30–20:30
  • Numéro de téléphone
    (617) 867-9300
  • Moyens de paiement
    American Express, Diners Club, Discover, Mastercard, Visa
  • Dress code
    Tenue d'affaires décontractée
  • Chef de cuisine
    Jamie Mammano
  • Installations pour l'événement privé
    Le Salon du Mistral, Mistral's private dining room, provides a sophisticated setting for intimate gatherings of sixty seated and up to eighty for a reception. With award-winning French Mediterranean cuisine from Chef Jamie Mammano, Mistral provides the ultimate private dining experience.
  • Contact pour l'événement privé
    Lisa Flores: (617) 867-9300
  • Quartier
    Back Bay
  • Rue transversale
    Between Berkeley and Clarendon
  • Parking details
    Voiturier/Valet
  • Public transit
    Back Bay Station on Orange Line & Copley or Arlington on Green Line
  • Renseignements supplémentaires :
    À emporter, Accès pour personnes à mobilité réduite, Banquet, Bar complet, Bar/salon, Bière, Cocktails, Fin de soirée, Non-fumeur, Options sans gluten, Salle privée, Vin
Carte-cadeau

Carte-cadeau

Envoyez une carte-cadeau par e-mail ou imprimez-la pour l’offrir en personne.

Envoyer une carte-cadeau

Avis de 6 108 client·e·s

Évaluation globale (notes et avis)

Seul·e·s les client·e·s qui ont déjà visité ce restaurant peuvent donner une note et soumettre des avis.

4.8
4,8 d'après les évaluations récentes
  • 4,8Plats
  • 4,8Service
  • 4,8Atmosphère
  • 4,4Rapport qualité-prix

BruitModéré

Apprécié pour

  • Grand Boston

    Française

  • Boston

    Française

6 108 avis
  1. Joseph

    VIP

    Grand Boston

    6 avis

    5.0

    6 avis

    Y est allé·e aujourd'hui

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 5
    Great food and staff. If you can sit at the bar and be served by Jose, even better! He’s Amazing!

    Cet avis est-il utile ?

  2. Elizabeth

    Charlotte

    16 avis

    5.0

    16 avis

    Y est allé·e le il y a 3 jours

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 5
    Our food was great and service outstanding!! Perfect spot for Christmas Eve dinner before church service
    Mistral - BostonA répondu il y a 1 jour
    Thank you for your wonderful review, Elizabeth! We're delighted to hear that you enjoyed your dining experience with us and found the food and service to be exceptional. It's always our goal to provide a warm and welcoming atmosphere for our guests, and we're thrilled that we could contribute to making your Christmas Eve celebration a memorable one. Regards, Mark

    Cet avis est-il utile ?

  3. Thomas

    VIP

    Grand Boston

    36 avis

    4.0

    36 avis

    Y est allé·e le il y a 4 jours

    1. Global 4
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 2
    Excellent kitchen and waitstaff. Restaurant has lingering kitchen grease odors and has started piping in noisome AI generated muzak.

    Cet avis est-il utile ?

  4. David

    VIP

    Londres

    90 avis

    5.0

    90 avis

    Y est allé·e le il y a 5 jours

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 3
    4. Atmosphère 5
    As always food was excellent all around but our service was so slow. Took forever to take our order but then first and main course were not too delayed. Clearing our plates and desert ordering then took too long.

    Cet avis est-il utile ?

  5. Beth

    New York

    2 avis

    5.0

    2 avis

    Y est allé·e le il y a 7 jours

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 5
    We were delayed due to a snowstorm and called several times. Our table was held and we were graciously met and seated at a beautiful table in the corner of the lovely lounge area. Mellisa our server knew the menu inside and out and had a wonderful personality! Just a fabulous experience. Thank you. Your hospitality made waiting for our daughter’s delayed fight a lovely experience. ♥️🎄♥️
    Mistral - BostonA répondu il y a 4 jours
    Beth, thank you for such a delightful review! We truly appreciate your kind words and are thrilled that our staff provided you with an exceptional dining experience. Your feedback means a lot to us, and we look forward to welcoming you back soon. Regards, Mark.

    Cet avis est-il utile ?

  6. Amy

    VIP

    Grand Boston

    4 avis

    5.0

    4 avis

    Y est allé·e le 17 décembre 2024

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 5
    From being welcomed to getting our car….superb service!!!! Our dishes from appetizers to dessert…craving each as I sit and write this review!!! Can’t wait until I can get my next reservation date!! Ask for LENNY!!! Best experience with Lenny!
    Mistral - BostonA répondu il y a 7 jours
    Thank you so much for your kind words, Amy! We strive to provide exceptional service and delicious cuisine, so we're thrilled to hear your dining experience was stellar. It's rewarding to know our hard work paying off. We look forward to welcoming you back soon. Regards, Mark.

    Cet avis est-il utile ?

  7. Mark

    VIP

    San Diego

    23 avis

    5.0

    23 avis

    Y est allé·e le 17 décembre 2024

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 5
    Likely the best meal that I have had all year. Superb service by Edwin. He arranged a car for us after dinner to go to the ballet. Food was outstanding. I used to be a regular here 1997-2000, then relocated to the west coast. It is great to come back and find Mistral better than ever. Thanks!
    Mistral - BostonA répondu il y a 1 jour
    Thank you so much for your kind words, Mark! It truly warms our hearts to hear that you had such a wonderful dining experience at Mistral. We strive to provide exceptional service and cuisine, and it brings us great joy to know that we exceeded your expectations. We appreciate your loyalty and look forward to welcoming you back again soon. Regards, Mark.

    Cet avis est-il utile ?

  8. Judy

    Grand Boston

    8 avis

    5.0

    8 avis

    Y est allé·e le 16 décembre 2024

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 5
    A fabulous evening at Mistral! Spectacular food , service & ambiance . A real treat especially during the holidays.
    Mistral - BostonA répondu le 16 décembre 2024
    Judy, thank you for your kind words and for choosing to dine with us at Mistral. We're delighted that you enjoyed the food, service, and ambiance during your recent visit. It's our pleasure to provide a memorable dining experience, especially during the festive holiday season. We look forward to welcoming you back soon. Regards, Mark.

    Cet avis est-il utile ?

  9. Mary

    Grand Boston

    3 avis

    5.0

    3 avis

    Y est allé·e le 15 décembre 2024

    1. Global 5
    2. Plats 4
    3. Service 5
    4. Atmosphère 5
    Service excellent! Steak not quite to my liking, however it was delicious and I refused offer to return it. It was clear they wanted a satisfied customer and I was more than happy. I will go back!
    Mistral - BostonA répondu il y a 7 jours
    Mary, thank you for your kind words about our dedication to customer satisfaction. We strive to provide an exceptional dining experience, and it warms our hearts to know that you enjoyed your visit despite the minor hiccup with the steak preparation. Your loyalty means the world to us, and we look forward to welcoming you back soon. Regards, Mark.

    Cet avis est-il utile ?

  10. Robert

    Grand Boston

    22 avis

    5.0

    22 avis

    Y est allé·e le 15 décembre 2024

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 5
    Always The Best Dining Experience The finest restaurant in this city
    Mistral - BostonA répondu le 16 décembre 2024
    Robert, thank you for your kind words and positive review. We are delighted to hear that you enjoyed your dining experience at our restaurant. It brings us immense joy to know that our dedication to providing exceptional service and cuisine has left a lasting impression. We look forward to welcoming you back soon for another memorable visit. Regards, Mark.

    Cet avis est-il utile ?

FAQ

Mistral - Boston propose des plats à emporter que vous pouvez commander en appelant le restaurant au (617) 867-9300.

Le restaurant Mistral - Boston est noté 4,8 étoiles par 6108 clients OpenTable.

Mistral - Boston propose des cartes-cadeaux que vous pouvez acheter ici.

Oui, vous pouvez généralement réserver ce restaurant en choisissant la date, l'heure et le nombre de personnes sur OpenTable.

Effectuer une réservation

2 personnes
19:00
Réservé 86 fois aujourd'hui

Commande en livraison ou à emporter

Google Map pour Mistral - Boston

223 Columbus Ave., 02116 Boston, MA

Salles

Informations supplémentaires

  • Rue transversale
    Between Berkeley and Clarendon
  • Quartier
    Back Bay
  • Heures d'ouverture
    lun., mer., jeu. 17:30–21:00 mar. 17:00–20:00 ven., sam. 17:30–22:00 dim. 17:30–20:30
  • Prix
    30 $ ou moins
  • Cuisine(s)
    Française
  • Atmosphère
    Élégant mais décontracté
  • Dress code
    Tenue d'affaires décontractée
  • Parking details
    Voiturier/Valet
  • Public transit
    Back Bay Station on Orange Line & Copley or Arlington on Green Line
  • Moyens de paiement
    American Express, Diners Club, Discover, Mastercard, Visa
  • Chef de cuisine
    Jamie Mammano
  • Renseignements supplémentaires :
    À emporter, Accès pour personnes à mobilité réduite, Banquet, Bar complet, Bar/salon, Bière, Cocktails, Fin de soirée, Non-fumeur, Options sans gluten, Salle privée, Vin
  • Numéro de téléphone
    (617) 867-9300
  • Installations pour l'événement privé
    Le Salon du Mistral, Mistral's private dining room, provides a sophisticated setting for intimate gatherings of sixty seated and up to eighty for a reception. With award-winning French Mediterranean cuisine from Chef Jamie Mammano, Mistral provides the ultimate private dining experience.
  • Contact pour l'événement privé
    Lisa Flores: (617) 867-9300
Carte-cadeau

Carte-cadeau

Envoyez une carte-cadeau par e-mail ou imprimez-la pour l’offrir en personne.

Envoyer une carte-cadeau
  • Politique de confidentialité
  • Conditions d'utilisation
  • Mentions légales
  • Témoins et publicité ciblée par centres d’intérêt
  • Préférences en matière de cookies
Copyright © 2024 OpenTable International Ltd. Alphabeta Building, 14-18 Finsbury Square, London EC2A 1AH - Tous droits réservés.
OpenTable fait partie de Booking Holdings, le chef de file des services de voyage en ligne et autres services connexes.
Logo Booking
Logo Priceline
Logo KAYAK
Logo Agoda
Logo OpenTable