Enable JavaScript to run this app.
Passer directement au contenu principal
Logo OpenTable
  1. Accueil
  2. États-Unis
  3. Los Angeles
  4. West Hollywood / Beverly Hills / Mid-Wilshire
  5. Beverly Hills
Mastro's Steakhouse - Beverly Hills, Beverly Hills, CA

Mastro's Steakhouse - Beverly Hills

4.5
4,5
7641 avis
De 31 $ à 50 $
Grillade

Effectuer une réservation

2 personnes
19:00
Réservé 93 fois aujourd'hui
  • Chic
  • Adapté aux occasions spéciales
  • Tendance
Les différents steakhouses et restaurants de fruits de mer Ocean Club de Mastro sont réputés pour leur service haut de gamme, leur cuisine applaudie par la critique et les spectacles qu'ils proposent, dans une atmosphère à la fois élégante et animée, pour vous permettre de vivre une expérience culinaire unique en son genre.

Commande en livraison ou à emporter

Privatisation de salle

Privatisation de salle

Réservez votre prochain événement avec nous

Voir les détails

Informations supplémentaires

  • Atmosphère
    Raffiné
  • Prix
    De 31 $ à 50 $
  • Cuisine(s)
    Grillade, Fruits de mer, Steak
  • Heures d'ouverture
    lun–jeu, dim 17:00–22:00 ven, sam 17:00–23:00
  • Numéro de téléphone
    (310) 888-8782
  • Moyens de paiement
    American Express, Diners Club, Discover, Mastercard, Visa
  • Dress code
    Tenue d'affaires décontractée
  • Chef de cuisine
    Walter Mayen
  • Service traiteur
    Contact us for a complete catering menu and additional information.
  • Installations pour l'événement privé
    From 2 to 500 guests, Mastro’s courteous and professional staff can provide an unforgettable experience for you and your guests. The private dining rooms offer the perfect setting for every type of event, with additional options such as a large flat screen television and audio visual components.
  • Contact pour l'événement privé
    Kristina Amad: (310) 777-0372
  • Quartier
    Beverly Hills
  • Rue transversale
    Wilshire
  • Parking details
    Voiturier/Valet
  • Public transit
    Construction around Mastro's Beverly Hills. During work at Clifton Way and N CrescentDr, Clifton Way between N Cañon Dr and NCrescent Dr becomes one way eastboundVehicles trying to access N Cañon Dr fromCrescent Dr need to go to Brighton Way.
  • Animation
    Live entertainment & dancing nightly at the piano bar.
  • Renseignements supplémentaires :
    À emporter, Accès pour personnes à mobilité réduite, Animation, Au comptoir, Avec vue, Banquet, Bar complet, Bar/salon, Bière, Cocktails, Dîner dansant, Droit de bouchon, Fin de soirée, Livraison, Non-fumeur, Options sans gluten, Salle privée, Terrasse, Vin
Carte-cadeau

Carte-cadeau

Envoyez une carte-cadeau par e-mail ou imprimez-la pour l’offrir en personne.

Envoyer une carte-cadeau

Avis de 7 641 client·e·s

Évaluation globale (notes et avis)

Seul·e·s les client·e·s qui ont déjà visité ce restaurant peuvent donner une note et soumettre des avis.

4.5
4,5 d'après les évaluations récentes
  • 4,6Plats
  • 4,5Service
  • 4,5Atmosphère
  • 4,1Rapport qualité-prix

BruitModéré

Apprécié pour

  • West Hollywood / Beverly Hills / Mid-Wilshire

    Tendance

  • West Hollywood / Beverly Hills / Mid-Wilshire

    Parfait pour déguster de bons vins

  • West Hollywood / Beverly Hills / Mid-Wilshire

    Grillade

7 641 avis
  1. sophia

    Los Angeles

    1 avis

    5.0

    1 avis

    Y est allé·e aujourd'hui

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 5
    would definitely come back so good 10/10 dining experience

    Cet avis est-il utile ?

  2. Leigh

    Los Angeles

    1 avis

    1.0

    1 avis

    Y est allé·e le il y a 2 jours

    1. Global 1
    2. Plats 1
    3. Service 1
    4. Atmosphère 1
    We just visited Mastro Steak Beverly Hills 3 days ago and had a nice meal with a great waiter even though the restaurant was packed, loud and busy. We came back on 26 December to a much quieter restaurant and reserved an outdoor table. We were very happy with the table and ambience until the waiter came in with a poor attitude, didn’t make us feel welcome and made a big deal about vaping which we had no intention of doing and then a security guard came to tell us the same thing then the water came back and didn’t make it better. We left. Explained to the hostess the situation. The manager spoke to us and said sorry have the Peninsula hotel send us a message with a complaint.. we are guests at the Peninsula with half a dozen rooms staying for 6 to 12 months. Thank you.

    Cet avis est-il utile ?

  3. Breanna

    VIP

    Comté d’Orange

    2 avis

    1.0

    2 avis

    Y est allé·e le il y a 3 jours

    1. Global 1
    2. Plats 1
    3. Service 1
    4. Atmosphère 1
    Our reservation was for 6:30 pm. We arrived at 6:20. We were seated around 6:45. We ordered cocktails and received them at 7:32. We ordered bone marrow, lobster bisque, and salads for starters. Those arrived at 8:22pm. 7 minutes later they brought our entrees, realized we were still having soup and took the entrees away. The entrees and sides had to be remade. The entrees came back AGAIN at 9pm. When we received our steaks, two of the temperature cooks were swapped. Halfway through my dad and I realized we were given each others steaks and I have an allergy that needed to be taken into consideration. There were people that were seated after us that received food. There were people seated after us that were completely finished with their meal before us. This was the worst dining experience I have ever had in my life. I am a patient person as my husband works in the service industry and my grandmother was a server. This entire experience was inexcusable. I will be hard pressed to go back here.

    Cet avis est-il utile ?

  4. Kevin

    VIP

    Los Angeles

    4 avis

    5.0

    4 avis

    Y est allé·e le il y a 3 jours

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 5
    Amazing experience as always Christmas tradition two years in a row will be back next year

    Cet avis est-il utile ?

  5. Grant

    VIP

    Los Angeles

    34 avis

    5.0

    34 avis

    Y est allé·e le il y a 3 jours

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 5
    Awesome Christmas dinner. We loved the service from our waitress. The ambiance was great along with the food including a seafood tower. As always, the butter cake is a great way to finish the meal!

    Cet avis est-il utile ?

  6. Kenneth

    Los Angeles

    5 avis

    5.0

    5 avis

    Y est allé·e le il y a 4 jours

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 5
    Everything about the dining experience was excellent. The staff was attentive, efficient and courteous and the food was good steakhouse quality.

    Cet avis est-il utile ?

  7. AnthonyS

    Los Angeles

    5 avis

    4.0

    5 avis

    Y est allé·e le il y a 4 jours

    1. Global 4
    2. Plats 4
    3. Service 5
    4. Atmosphère 3
    I have been a regular there on Christmas Eve for many years and I didn't like being seated in the room on the first floor behind the bar. It had the Vibe of an overflow facility. Also, prices have gotten out of hand!

    Cet avis est-il utile ?

  8. Jennifer

    VIP

    Los Angeles

    2 avis

    4.0

    2 avis

    Y est allé·e le il y a 4 jours

    1. Global 4
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 4
    We go to mastros every Christmas Eve and the only issue we have is the awful choice of music the live performer plays. It’s Christmas Eve so it would be nice if they only played Christmas music. Hearing her sing awful renditions of pop songs makes us rethink about going back next Christmas Eve even though we love the food and tradition of going.

    Cet avis est-il utile ?

  9. Kristen

    Comté d’Orange

    2 avis

    1.0

    2 avis

    Y est allé·e le il y a 4 jours

    1. Global 1
    2. Plats 1
    3. Service 1
    4. Atmosphère 1
    The fish was mushy, definitely not fresh fish, our waiter forgot one of our meals, the service wasn’t great, you’re paying for the name! Definitely will NEVER return.

    Cet avis est-il utile ?

  10. Arthur

    VIP

    Los Angeles

    22 avis

    5.0

    22 avis

    Y est allé·e le il y a 4 jours

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 5
    Excellent menu choices and fabulous customer service. Shout out to our server Molly and to Alexandria our hostess.

    Cet avis est-il utile ?

FAQ

Mastro's Steakhouse - Beverly Hills assure un service de livraison en partenariat avec Uber Eats. Mastro's Steakhouse - Beverly Hills propose également des plats à emporter que vous pouvez commander en appelant le restaurant au (310) 888-8782.

Le restaurant Mastro's Steakhouse - Beverly Hills est noté 4,5 étoiles par 7641 clients OpenTable.

Mastro's Steakhouse - Beverly Hills propose des cartes-cadeaux que vous pouvez acheter ici.

Oui, vous pouvez généralement réserver ce restaurant en choisissant la date, l'heure et le nombre de personnes sur OpenTable.

Effectuer une réservation

2 personnes
19:00
Réservé 93 fois aujourd'hui

Commande en livraison ou à emporter

Google Map pour Mastro's Steakhouse - Beverly Hills

246 N Canon Dr, 90210 Beverly Hills, CA

Informations supplémentaires

  • Rue transversale
    Wilshire
  • Quartier
    Beverly Hills
  • Heures d'ouverture
    lun–jeu, dim 17:00–22:00 ven, sam 17:00–23:00
  • Prix
    De 31 $ à 50 $
  • Cuisine(s)
    Grillade, Fruits de mer, Steak
  • Atmosphère
    Raffiné
  • Dress code
    Tenue d'affaires décontractée
  • Parking details
    Voiturier/Valet
  • Public transit
    Construction around Mastro's Beverly Hills. During work at Clifton Way and N CrescentDr, Clifton Way between N Cañon Dr and NCrescent Dr becomes one way eastboundVehicles trying to access N Cañon Dr fromCrescent Dr need to go to Brighton Way.
  • Moyens de paiement
    American Express, Diners Club, Discover, Mastercard, Visa
  • Chef de cuisine
    Walter Mayen
  • Animation
    Live entertainment & dancing nightly at the piano bar.
  • Renseignements supplémentaires :
    À emporter, Accès pour personnes à mobilité réduite, Animation, Au comptoir, Avec vue, Banquet, Bar complet, Bar/salon, Bière, Cocktails, Dîner dansant, Droit de bouchon, Fin de soirée, Livraison, Non-fumeur, Options sans gluten, Salle privée, Terrasse, Vin
  • Numéro de téléphone
    (310) 888-8782
  • Service traiteur
    Contact us for a complete catering menu and additional information.
  • Installations pour l'événement privé
    From 2 to 500 guests, Mastro’s courteous and professional staff can provide an unforgettable experience for you and your guests. The private dining rooms offer the perfect setting for every type of event, with additional options such as a large flat screen television and audio visual components.
  • Contact pour l'événement privé
    Kristina Amad: (310) 777-0372
Carte-cadeau

Carte-cadeau

Envoyez une carte-cadeau par e-mail ou imprimez-la pour l’offrir en personne.

Envoyer une carte-cadeau
  • Politique de confidentialité
  • Conditions d'utilisation
  • Mentions légales
  • Témoins et publicité ciblée par centres d’intérêt
  • Préférences en matière de cookies
Copyright © 2024 OpenTable International Ltd. Alphabeta Building, 14-18 Finsbury Square, London EC2A 1AH - Tous droits réservés.
OpenTable fait partie de Booking Holdings, le chef de file des services de voyage en ligne et autres services connexes.
Logo Booking
Logo Priceline
Logo KAYAK
Logo Agoda
Logo OpenTable