Enable JavaScript to run this app.
Passer directement au contenu principal
Logo OpenTable
  1. Accueil
  2. États-Unis
  3. Phoenix / Arizona
  4. Ahwatukee / Chandler
  5. Old Town Scottsdale
Mastro's City Hall Steakhouse, Scottsdale, AZ

Mastro's City Hall Steakhouse

4.6
4,6
5682 avis
De 31 $ à 50 $
Grillade

Effectuer une réservation

2 personnes
19:00
Réservé 110 fois aujourd'hui
  • Adapté aux occasions spéciales
  • Parfait pour déguster de bons vins
  • Chic
Les différents steakhouses et restaurants de fruits de mer Ocean Club de Mastro sont réputés pour leur service haut de gamme, leur cuisine encensée par la critique et les spectacles qu'ils proposent dans une atmosphère à la fois élégante et animée. Vous profiterez d'une expérience culinaire inégalée.

Commande en livraison ou à emporter

Privatisation de salle

Privatisation de salle

Réservez votre prochain événement avec nous

Voir les détails

Informations supplémentaires

  • Atmosphère
    Raffiné
  • Prix
    De 31 $ à 50 $
  • Cuisine(s)
    Grillade, Fruits de mer, Steak
  • Heures d'ouverture
    lun.–mer., dim. 17:00–21:00 Dîner jeu.–sam. 17:00–22:00
  • Numéro de téléphone
    (480) 941-4700
  • Moyens de paiement
    American Express, Discover, Mastercard, Visa
  • Dress code
    Tenue d'affaires décontractée
  • Service traiteur
    Contact us for a complete catering menu and additional information.
  • Installations pour l'événement privé
    Mastro's City Hall Steakhouse combines atmosphere, comfort and elegance for the perfect setting for your next corporate, social or charitable event. Our private dining rooms offer the perfect setting for every type of event for groups of 15 to 500 guests.
  • Contact pour l'événement privé
    Tanya Queen: (480) 596-5250
  • Quartier
    Old Town Scottsdale
  • Rue transversale
    Goldwater
  • Parking details
    Voiturier/Valet
  • Animation
    Live entertainment & dancing nightly at the piano bar.
  • Renseignements supplémentaires :
    À emporter, Accès pour personnes à mobilité réduite, Animation, Au comptoir, Banquet, Bar complet, Bar/salon, Bière, Cheminée intérieure, Cocktails, Dîner dansant, Droit de bouchon, Fin de soirée, Livraison, Non-fumeur, Options sans gluten, Salle privée, Terrasse, Vin
Carte-cadeau

Carte-cadeau

Envoyez une carte-cadeau par e-mail ou imprimez-la pour l’offrir en personne.

Envoyer une carte-cadeau

Avis de 5 682 client·e·s

Évaluation globale (notes et avis)

Seul·e·s les client·e·s qui ont déjà visité ce restaurant peuvent donner une note et soumettre des avis.

4.6
4,6 d'après les évaluations récentes
  • 4,6Plats
  • 4,7Service
  • 4,7Atmosphère
  • 4,3Rapport qualité-prix

BruitModéré

5 683 avis
  1. paris

    VIP

    Phoenix

    1 avis

    5.0

    1 avis

    Y est allé·e aujourd'hui

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 5
    Daniel our server was very sweet and on it! Also, personable . Hope to sit in Daniel’s section in the future!

    Cet avis est-il utile ?

  2. Mitchell

    Kansas City

    1 avis

    5.0

    1 avis

    Y est allé·e aujourd'hui

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 5
    Good time eating here on Christmas, they were very well ran

    Cet avis est-il utile ?

  3. SusanA

    Phoenix

    3 avis

    3.0

    3 avis

    Y est allé·e aujourd'hui

    1. Global 3
    2. Plats 5
    3. Service 2
    4. Atmosphère 5
    I love this place and treat my family every Christmas but the past 3 years we have been dissatisfied with the service. Our waiters have no personality, they vary rarely come by our table, zero small talk, no ambition to make it a great experience. I know these waiters must make great money and these jobs are hard to come by but you would never know it. The tip here is just a given not really earned. The bussers are more friendly. Hopefully next year we get treated like cared for patrons

    Cet avis est-il utile ?

  4. Utilisateur d'OpenTable

    Dakota du Nord

    1 avis

    1.0

    1 avis

    Y est allé·e il y a 1 jour

    1. Global 1
    2. Plats 1
    3. Service 1
    4. Atmosphère 3
    Our Christmas dinner at Mastro's was, unfortunately, a letdown. My husband ordered a 2015 vintage premium Bordeaux wine for me, which we were told the manager would personally pour. However, after everyone else in our party was served, I was left waiting for my wine. When the manager finally arrived, he poured the wine without offering a sample, which is standard for premium wines. To make matters worse, my husband noticed that the vintage year was different from what we had ordered. When he pointed this out, the manager winked and poured more wine instead of addressing the issue directly. We decided to send it back and order a different wine, but the same lack of attention to detail occurred—no opportunity to sample, and a significant wait of nearly 20 minutes for the glass. We hoped the food would redeem the evening, but it did not. We ordered Kobe beef, and it was not cooked to our specifications. By this point, we were too frustrated to address the issues further and decided to finish our meal and leave. The overall service and attention to detail were severely lacking. For the premium pricing, we expected a much higher standard. Mastro's, once a hallmark of fine dining, feels like it is devolving into a large-scale franchise operation, prioritizing turnover over quality and experience. In a city like Scottsdale, where there are numerous excellent steakhouses, there are far better options for exceptional food and service.

    Cet avis est-il utile ?

  5. Stacy

    VIP

    Phoenix

    52 avis

    3.0

    52 avis

    Y est allé·e il y a 1 jour

    1. Global 3
    2. Plats 4
    3. Service 3
    4. Atmosphère 2
    I have been to Maestros many times but not this particular location. It was very busy but our server did not recommend have the sauce on our steak & crab on the side. So we were not given a hot plate. Our steaks were lukewarm warm and by the time our server recommended send them back to the kitchen so much time had past we were not interested. Also it clearly states when you walk in the restaurant what the dress code is. That was not enforced at all. Baseball caps, midriffs , athletes wear were everywhere that evening. All in all a disappointing evening.

    Cet avis est-il utile ?

  6. Utilisateur d'OpenTable

    Denver

    6 avis

    5.0

    6 avis

    Y est allé·e il y a 1 jour

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 3
    The food was absolutely fantastic! The service was wonderful and has a very high class feel. It is a little weird how dark it is in there though, like really really dark even in the daytime. The only thing I would change is that the servers were wearing so much cologne that you could almost taste it. We will definitely be back!

    Cet avis est-il utile ?

  7. Dennis

    Baie de San Fra

    3 avis

    5.0

    3 avis

    Y est allé·e il y a 1 jour

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 5
    Top notch service, food, and ambience. Great Christmas Day dining experience!

    Cet avis est-il utile ?

  8. Roianne

    VIP

    New York

    9 avis

    5.0

    9 avis

    Y est allé·e il y a 1 jour

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 5
    Fedja our server was outstanding! He made great recommendations & he was very efficient. Mastro’s always provides delicious cocktails & food.

    Cet avis est-il utile ?

  9. Albert

    VIP

    Phoenix

    2 avis

    2.0

    2 avis

    Y est allé·e il y a 1 jour

    1. Global 2
    2. Plats 4
    3. Service 1
    4. Atmosphère 1
    This restaurant did not respect people time and no communication when they are behind. Did not seat us until after an hour of reservation. We had to ask many time to get our table. I felt that there is no point to make a reservation. Service is slow. Servers are not friendly. I will not recommend this maestro.

    Cet avis est-il utile ?

  10. Stacy

    VIP

    Phoenix

    31 avis

    5.0

    31 avis

    Y est allé·e le il y a 2 jours

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 5
    Perfect as always!!! Our favorite spot for Christmas Eve dinner🎄🌟❣️

    Cet avis est-il utile ?

FAQ

Mastro's City Hall Steakhouse assure un service de livraison en partenariat avec Postmates et Uber Eats. Mastro's City Hall Steakhouse propose également des plats à emporter que vous pouvez commander en appelant le restaurant au (480) 941-4700.

Le restaurant Mastro's City Hall Steakhouse est noté 4,6 étoiles par 5682 clients OpenTable.

Mastro's City Hall Steakhouse propose des cartes-cadeaux que vous pouvez acheter ici.

Oui, vous pouvez généralement réserver ce restaurant en choisissant la date, l'heure et le nombre de personnes sur OpenTable.

Effectuer une réservation

2 personnes
19:00
Réservé 110 fois aujourd'hui

Commande en livraison ou à emporter

Google Map pour Mastro's City Hall Steakhouse

6991 E. Camelback Road, 85251 Scottsdale, AZ

Informations supplémentaires

  • Rue transversale
    Goldwater
  • Quartier
    Old Town Scottsdale
  • Heures d'ouverture
    lun.–mer., dim. 17:00–21:00 Dîner jeu.–sam. 17:00–22:00
  • Prix
    De 31 $ à 50 $
  • Cuisine(s)
    Grillade, Fruits de mer, Steak
  • Atmosphère
    Raffiné
  • Dress code
    Tenue d'affaires décontractée
  • Parking details
    Voiturier/Valet
  • Moyens de paiement
    American Express, Discover, Mastercard, Visa
  • Animation
    Live entertainment & dancing nightly at the piano bar.
  • Renseignements supplémentaires :
    À emporter, Accès pour personnes à mobilité réduite, Animation, Au comptoir, Banquet, Bar complet, Bar/salon, Bière, Cheminée intérieure, Cocktails, Dîner dansant, Droit de bouchon, Fin de soirée, Livraison, Non-fumeur, Options sans gluten, Salle privée, Terrasse, Vin
  • Numéro de téléphone
    (480) 941-4700
  • Service traiteur
    Contact us for a complete catering menu and additional information.
  • Installations pour l'événement privé
    Mastro's City Hall Steakhouse combines atmosphere, comfort and elegance for the perfect setting for your next corporate, social or charitable event. Our private dining rooms offer the perfect setting for every type of event for groups of 15 to 500 guests.
  • Contact pour l'événement privé
    Tanya Queen: (480) 596-5250
Carte-cadeau

Carte-cadeau

Envoyez une carte-cadeau par e-mail ou imprimez-la pour l’offrir en personne.

Envoyer une carte-cadeau
  • Politique de confidentialité
  • Conditions d'utilisation
  • Mentions légales
  • Témoins et publicité ciblée par centres d’intérêt
  • Préférences en matière de cookies
Copyright © 2024 OpenTable International Ltd. Alphabeta Building, 14-18 Finsbury Square, London EC2A 1AH - Tous droits réservés.
OpenTable fait partie de Booking Holdings, le chef de file des services de voyage en ligne et autres services connexes.
Logo Booking
Logo Priceline
Logo KAYAK
Logo Agoda
Logo OpenTable