Enable JavaScript to run this app.
Passer directement au contenu principal
Logo OpenTable
  1. Accueil
  2. États-Unis
  3. Grand Boston
  4. Boston
  5. Chestnut Hill
Limani - Chestnut Hill, Chestnut Hill, MA

Limani - Chestnut Hill

4.5
4,5
910 avis
50 $ et plus
Méditerranée

Effectuer une réservation

2 personnes
19:00
Réservé 21 fois aujourd'hui
  • Adapté aux occasions spéciales
  • Adapté aux repas d'affaires
  • Idéal pour les groupes
Please call or email for menu information.

617-545-0000

chestnuthill@limani.com

Commande en livraison ou à emporter

Salles

Informations supplémentaires

  • Atmosphère
    Raffiné
  • Prix
    50 $ et plus
  • Cuisine(s)
    Méditerranée, Grecque, Fruits de mer
  • Heures d'ouverture
    lun.–jeu., dim. 12:00–21:30 ven., sam. 12:00–22:30
  • Numéro de téléphone
    (617) 545-0000
  • Site internet
  • Moyens de paiement
    American Express, Discover, Mastercard, Visa
  • Dress code
    Tenue d'affaires décontractée
  • Chef de cuisine
    Coco
  • Installations pour l'événement privé
    - Chef's Table: A private room that can accommodate 8 to 17 guests. Ideal for Corporate Events, Business meetings, Birthdays and Family Occasions.- PDR: Our largest private room that can accommodate 17 to 40 guests, with a beautiful view of the Hammond Pond. Great for Baby Showers, Weddings, and Larger Special Occasions.Call (617) 545-0000
  • Quartier
    Chestnut Hill
  • Rue transversale
    -Right hand side of Hammond St<br />-Left hand side from Hammond Pond Pkwy
  • Parking details
    Stationnement public
  • Public transit
    -MBTA subway /Green D Line/ Riverside
  • Renseignements supplémentaires :
    À emporter, Accès pour personnes à mobilité réduite, Avec vue, Bar complet, Bar/salon, Bière, Cocktails, Non-fumeur, Options sans gluten, Salle privée, Toilettes neutres, Vin

Avis de 910 client·e·s

Évaluation globale (notes et avis)

Seul·e·s les client·e·s qui ont déjà visité ce restaurant peuvent donner une note et soumettre des avis.

4.5
4,5 d'après les évaluations récentes
  • 4,5Plats
  • 4,5Service
  • 4,6Atmosphère
  • 4,1Rapport qualité-prix

BruitModéré

Apprécié pour

  • Grand Boston

    Méditerranée

910 avis
  1. Utilisateur d'OpenTable

    VIP

    Grand Boston

    2 avis

    5.0

    2 avis

    Y est allé·e il y a 1 jour

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 4
    All of us at New Year’s Eve, enjoyed the food and our waitress was very pleasant and attentive. 

    Cet avis est-il utile ?

  2. Melissa

    VIP

    Grand Boston

    6 avis

    2.0

    6 avis

    Y est allé·e il y a 1 jour

    1. Global 2
    2. Plats 3
    3. Service 1
    4. Atmosphère 2
    Decent food. Absolutely horrible service. Sat for 20+ minutes without any acknowledgment or water or anything. Kept ordering things that never showed up (bottles of water, glasses of wine, etc) until we asked 2-3 times. Kept having to track down servers. Could not get our server to look at us or check on us. Eventually went up to the bar to try to get a drink. We were there for a birthday / NYE celebration and had planned to stay for a while, ordering dessert etc but we were so frustrated by the inattentive service that we left as soon as possible.

    Cet avis est-il utile ?

  3. Richard

    Grand Boston

    1 avis

    2.0

    1 avis

    Y est allé·e il y a 1 jour

    1. Global 2
    2. Plats 4
    3. Service 1
    4. Atmosphère 4
    Server was overwhelmed. Wine tasted stale, like it was from a previously opened bottle days ago. We had to ask another server to get our drinks after over 20 minutes since we ordered and we didn’t get everything we ordered and paid for. The server that took our original drink and appetizers order never came back to take our dinner order. We had to wave down another server. Very disappointed considering it was New Year’s Eve and my previous experience at the Seaport location was excellent. I will never go to the Chestnut Hill location again.

    Cet avis est-il utile ?

  4. Mike and Joan

    VIP

    Grand Boston

    3 avis

    4.0

    3 avis

    Y est allé·e il y a 1 jour

    1. Global 4
    2. Plats 5
    3. Service 2
    4. Atmosphère 5
    Unfortunately, like everywhere else, help is at a shortage especially on big holidays. Our waitress had way too many tables, but she tried her best to keep her cool. The menu is extensive and one picks from many courses. We’ve dined on non holidays and had great service so we will keep coming back.

    Cet avis est-il utile ?

  5. Mary

    VIP

    Grand Boston

    13 avis

    3.0

    13 avis

    Y est allé·e il y a 1 jour

    1. Global 3
    2. Plats 3
    3. Service 4
    4. Atmosphère 4
    Cocktails are not great. They are inconsistent and unbalanced.

    Cet avis est-il utile ?

  6. Reamer

    VIP

    Greensboro

    64 avis

    5.0

    64 avis

    Y est allé·e le 25 décembre 2024

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 5
    The restaurant looked festive for the holiday and a delicious dinner and greet service made for a special night. Try the grilled lobster for a New England treat!

    Cet avis est-il utile ?

  7. Polina

    Grand Boston

    1 avis

    1.0

    1 avis

    Y est allé·e le 24 décembre 2024

    1. Global 1
    2. Plats 1
    3. Service 2
    4. Atmosphère 3
    HUGE disappointment! I don’t remember last time I was so upset with a restaurant in Boston area. I wish I went somewhere else. I chose this restaurant for a birthday celebration, and it was a bad experience! Why bother asking the occasion when I make a reservation if you do nothing about it? I even wrote a note and was so hopeful. When we arrived, there was no one at the host desk. We waited for several minutes and I had to go to the bartender to ask to sit us. Our server Meg was okay, very basic service. I doubt she knows the menu well. We didn’t like our food, it was plain. My tuna was burnt even though it was medium-rare. The drinks were fine, the interior was pretty. Unfortunately this is not enough. Ruined birthday dinner. There are so many other restaurants in the area that are much better than Limani. If I were you I’d go somewhere else.

    1 personne a trouvé cet avis utile

  8. Adrienne

    Grand Boston

    1 avis

    3.0

    1 avis

    Y est allé·e le 20 décembre 2024

    1. Global 3
    2. Plats 3
    3. Service 4
    4. Atmosphère 4
    Atmosphere was nice and service very good. But I was expecting more from the food. Good but not memorable.

    Cet avis est-il utile ?

  9. Ann

    Grand Boston

    1 avis

    5.0

    1 avis

    Y est allé·e le 18 décembre 2024

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 5
    Great meal, great waiter, will return. Thanks for a delicious meal.

    Cet avis est-il utile ?

  10. Elizabeth

    VIP

    Grand Boston

    3 avis

    5.0

    3 avis

    Y est allé·e le 18 décembre 2024

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 5
    Delicious cocktails, amazing food, superb service.

    Cet avis est-il utile ?

FAQ

Limani - Chestnut Hill assure un service de livraison en partenariat avec Uber Eats. Limani - Chestnut Hill propose également des plats à emporter que vous pouvez commander en appelant le restaurant au (617) 545-0000.

Le restaurant Limani - Chestnut Hill est noté 4,5 étoiles par 910 clients OpenTable.

Oui, vous pouvez généralement réserver ce restaurant en choisissant la date, l'heure et le nombre de personnes sur OpenTable.

Effectuer une réservation

2 personnes
19:00
Réservé 21 fois aujourd'hui

Commande en livraison ou à emporter

Google Map pour Limani - Chestnut Hill

33 Boylston St, 02467 Chestnut Hill, MA

Salles

Informations supplémentaires

  • Rue transversale
    -Right hand side of Hammond St<br />-Left hand side from Hammond Pond Pkwy
  • Quartier
    Chestnut Hill
  • Heures d'ouverture
    lun.–jeu., dim. 12:00–21:30 ven., sam. 12:00–22:30
  • Prix
    50 $ et plus
  • Cuisine(s)
    Méditerranée, Grecque, Fruits de mer
  • Atmosphère
    Raffiné
  • Dress code
    Tenue d'affaires décontractée
  • Parking details
    Stationnement public
  • Public transit
    -MBTA subway /Green D Line/ Riverside
  • Moyens de paiement
    American Express, Discover, Mastercard, Visa
  • Chef de cuisine
    Coco
  • Renseignements supplémentaires :
    À emporter, Accès pour personnes à mobilité réduite, Avec vue, Bar complet, Bar/salon, Bière, Cocktails, Non-fumeur, Options sans gluten, Salle privée, Toilettes neutres, Vin
  • Site internet
  • Numéro de téléphone
    (617) 545-0000
  • Installations pour l'événement privé
    - Chef's Table: A private room that can accommodate 8 to 17 guests. Ideal for Corporate Events, Business meetings, Birthdays and Family Occasions.- PDR: Our largest private room that can accommodate 17 to 40 guests, with a beautiful view of the Hammond Pond. Great for Baby Showers, Weddings, and Larger Special Occasions.Call (617) 545-0000
  • Politique de confidentialité
  • Conditions d'utilisation
  • Mentions légales
  • Témoins et publicité ciblée par centres d’intérêt
  • Préférences en matière de cookies
Copyright © 2024 OpenTable International Ltd. Alphabeta Building, 14-18 Finsbury Square, London EC2A 1AH - Tous droits réservés.
OpenTable fait partie de Booking Holdings, le chef de file des services de voyage en ligne et autres services connexes.
Logo Booking
Logo Priceline
Logo KAYAK
Logo Agoda
Logo OpenTable