Enable JavaScript to run this app.
Passer directement au contenu principal
Logo OpenTable
  1. Accueil
  2. États-Unis
  3. New York State
  4. Suffolk
  5. Southampton
Le Charlot - Southampton, Southampton, NY

Le Charlot - Southampton

3.7
3,7
380 avis
50 $ et plus
Française
  • Charmant
  • La perle du quartier
  • Parfait pour manger en plein air
Nous sommes un restaurant français décontracté situé au cœur de Southampton.

Effectuer une réservation

2 personnes

19:00


Réservé 4 fois aujourd'hui

Commande en livraison ou à emporter

Informations supplémentaires

  • Atmosphère
    Décontracté
  • Prix
    50 $ et plus
  • Cuisine(s)
    Française
  • Heures d'ouverture
    Tous les jours 12:00–22:30
  • Numéro de téléphone
    (631) 353-3222
  • Moyens de paiement
    American Express, Mastercard, Visa
  • Code vestimentaire
    Tenue décontractée
  • Quartier
    Southampton
  • Rue transversale
    Wall Street
  • Infos de stationnement
    Stationnement municipal
  • Renseignements supplémentaires :
    À emporter, Accès pour personnes à mobilité réduite, Au comptoir, Banquet, Bar complet, Bar/salon, Bière, Brunch le week-end, Cocktails, Droit de bouchon, Non-fumeur, Salle privée, Terrasse, Terrasse, Vin

Avis de 380 client·e·s

Évaluation globale (notes et avis)

Seul·e·s les client·e·s qui ont déjà visité ce restaurant peuvent donner une note et soumettre des avis.

3.7
3,7 d'après les évaluations récentes
  • 3,7Plats
  • 3,7Service
  • 3,8Atmosphère
  • 3,3Rapport qualité-prix

BruitModéré

380 avis
  1. Mandy

    New York

    11 avis

    5.0

    11 avis

    Y est allé·e le 21 septembre 2024

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 4
    always a delight and a pleasure to dine here! food is delicious and the service is terrific.

    Cet avis est-il utile ?

  2. Utilisateur d'OpenTable

    Philadelphie

    2 avis

    VIP
    2.0

    2 avis

    Y est allé·e le 16 août 2024

    1. Global 2
    2. Plats 2
    3. Service 1
    4. Atmosphère 3
    Service was terrible, we were not told the specials, food took forever, came out cold and flavorless, server never checked back. Way overpriced for the quality. Will not return.

    Cet avis est-il utile ?

  3. Mandy

    New York

    11 avis

    5.0

    11 avis

    Y est allé·e le 10 août 2024

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 4
    Always a delight to dine at Le Charlot. Consistently good and the staff are kind and helpful.

    Cet avis est-il utile ?

  4. Phyllis

    New York

    2 avis

    VIP
    2.0

    2 avis

    Y est allé·e le 9 août 2024

    1. Global 2
    2. Plats 2
    3. Service 1
    4. Atmosphère 3
    mussels had no taste- we waited over an hour for food and about 1/2 hour for a glass of wine- was very irritated and upset by dining here this time

    Cet avis est-il utile ?

  5. Mell

    Los Angeles

    10 avis

    VIP
    3.0

    10 avis

    Y est allé·e le 27 juillet 2024

    1. Global 3
    2. Plats 3
    3. Service 4
    4. Atmosphère 4
    Food and wine list are mediocre. The food quality is good. Service is friendly but inefficient.

    Cet avis est-il utile ?

  6. Utilisateur d'OpenTable

    New York

    3 avis

    3.0

    3 avis

    Y est allé·e le 26 juillet 2024

    1. Global 3
    2. Plats 4
    3. Service 1
    4. Atmosphère 3
    The menu has been cut to 4-5 options only… it used to be much more choices. The service was bad - putting plates on another fork, dropping the food on the table… The service used to be impeccable. This is not the service you would expect from such a beautiful restaurant.

    Cet avis est-il utile ?

  7. Utilisateur d'OpenTable

    New York

    3 avis

    2.0

    3 avis

    Y est allé·e le 25 juillet 2024

    1. Global 2
    2. Plats 2
    3. Service 1
    4. Atmosphère 2
    I brought a guest to lunch at noon - we chose to eat inside. We weren’t ready to order and asked for a couple minutes - it took too long for our waiter to come back. Our water glasses were empty and we had to ask for refills. I asked the gentleman filling the water for another Diet Coke. It never came so I said to our waiter as he passed us, “ Excuse me, I asked for another Diet Coke…” and before I could say more he responded, “ You didn’t ask me!” Really???? Is this customer service? He brought the Diet Coke but never returned to our table. We asked another waiter for the check and he was very pleasant. Just very disappointing service….

    Cet avis est-il utile ?

  8. Utilisateur d'OpenTable

    New York

    7 avis

    5.0

    7 avis

    Y est allé·e le 21 juillet 2024

    1. Global 5
    2. Plats 5
    3. Service 5
    4. Atmosphère 5
    Always great food and service. Even though it’s summer and they were very busy they kept the level of food and service at the highest level.

    Cet avis est-il utile ?

  9. AvidDiner

    Washington

    37 avis

    3.0

    37 avis

    Y est allé·e le 14 juillet 2024

    1. Global 3
    2. Plats 3
    3. Service 4
    4. Atmosphère 4
    Disappointing that they don’t update their website and have an even more limited menu in the heart of the summer season. They offered NO SIDE dishes to order, which is highly uncommon and contrary to their website. Overall, going downhill.

    Cet avis est-il utile ?

  10. RobinB

    New York

    4 avis

    VIP
    1.0

    4 avis

    Y est allé·e le 13 juillet 2024

    1. Global 1
    2. Plats 1
    3. Service 1
    4. Atmosphère 1
    This was the worst meal I've had in years, maybe in my lifetime. My son's steak came out well done when he requested it medium rare. My other son's pasta was not only bad, but had a metal shard in it which ended up in his mouth. The mussels were actually inedible, and the tuna tartar tasted like cleaning fluid. When I requested to speak with a manager, I was told there is not a manager or owner present. I then asked for the most senior person there and the bartender told me it was himself. When I told him my complaints, he asked if they could make us something else which was a joke since there were only 4 items on the entire very limited menu. Their website menu is not the same menu as what is presented in the actual restaurant. This place is overpriced with terrible food. Really the worst combination. Do not even consider visiting this abomination of a restaurant. It will guarantee you disappointment and aggravation.

    Cet avis est-il utile ?

FAQ

Le Charlot - Southampton propose des plats à emporter que vous pouvez commander en appelant le restaurant au (631) 353-3222.

Le restaurant Le Charlot - Southampton est noté 3,7 étoiles par 380 clients OpenTable.

Oui, vous pouvez généralement réserver ce restaurant en choisissant la date, l'heure et le nombre de personnes sur OpenTable.

Effectuer une réservation

2 personnes

19:00


Réservé 4 fois aujourd'hui

Commande en livraison ou à emporter

Google Map pour Le Charlot - Southampton

36 Main Street, 11968 Southampton, NY

Informations supplémentaires

  • Rue transversale
    Wall Street
  • Quartier
    Southampton
  • Heures d'ouverture
    Tous les jours 12:00–22:30
  • Prix
    50 $ et plus
  • Cuisine(s)
    Française
  • Atmosphère
    Décontracté
  • Code vestimentaire
    Tenue décontractée
  • Infos de stationnement
    Stationnement municipal
  • Moyens de paiement
    American Express, Mastercard, Visa
  • Renseignements supplémentaires :
    À emporter, Accès pour personnes à mobilité réduite, Au comptoir, Banquet, Bar complet, Bar/salon, Bière, Brunch le week-end, Cocktails, Droit de bouchon, Non-fumeur, Salle privée, Terrasse, Terrasse, Vin
  • Politique de confidentialité
  • Conditions d'utilisation
  • Mentions légales
  • Témoins et publicité ciblée par centres d’intérêt
  • Préférences en matière de cookies
Copyright © 2024 OpenTable International Ltd. Alphabeta Building, 14-18 Finsbury Square, London EC2A 1AH - Tous droits réservés.
OpenTable fait partie de Booking Holdings, le chef de file des services de voyage en ligne et autres services connexes.
Logo Booking
Logo Priceline
Logo KAYAK
Logo Agoda
Logo OpenTable